اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

مواقع اضطرار

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ق.ظ

برای وقتی بلاگفای خر خرابه

  • هازارد hazard

نظرات  (۷)

  • Golshid Mohammadi
  • من بلاگ.آی آر رو بیشتر از سرویسای دیگه دوست دارم : )
    پاسخ:
    آره خوبه...
    امکانات جالبی داره:)
    سلام دوسی :)
    ممنون اومدی :)
    اینجا بهتره ها نه؟ :)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله خب بهتره ولی من فعلا نمیتونم بلاگفا رو ول کنم:))
    سلام دل به دل تونول داره همینه دیگه داشتم یه آهنگ بطور نامحسوس از گوشی یکی دیگه گوش میدادم یادت افتادم:)
    یه جاش میگه خیلی تو برام عزیزی واسه دلم دعا کن :) رفته بودم توو فازتو :)
    البته دیروز اس دادم ولی خب شما خودت در دسترس نبودی خانوم مادر جواب دادن :)
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ
    آره مامانم تهران بود:)
    ممنونم که به یادمی:*
    خخخخ:) بله خانوم مادر خودشون گفتن تهرانن شما خونه ای
    ولی خب یه جورایی از جواب اس شون مطمئن شدم حالت خوبه خیالم راحت شدD:
    خواهش میکنم:)
    التماس دعا.
    پاسخ:
    آهان ...
    خخخخخخ ممنانم بازم:)
    محتاجیم به دعا:*
    سلام ,خوبی؟ممنون
    نه نگی بهتره :)
    خوشا بحالتان که بارون داشتین خخخخ ولی موج مکزیکی رو خوب اومدی توی پستت 
    راستی هی یادم میره مرورگرام دوباره کد بلاگفا نمیدن نمیتونم برات کامنت بذارم توی بلاگفا
    واسه همین اینجا برات مینویسم:)
    پاسخ:
    سلام و تشکر خوبم متشکر شما خوبی؟
    خخخخخخخخخ ممنانم:))
    باشد نمیگویم پس اگه اینطور راحتتری:)
    اصن من همین جا کامنت میذارم خخخخ :)
    پاسخ:
    اشکالی نداره هر جا راحتی بزار هر وقت بتونم اینجا هم میام:)
    :)
    پاسخ:
    :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی