اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اینجارو کسی نمیبینه واسه همین اینجا مینویسم:)

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ق.ظ


با تو ام کهنه رفیق :

یاد ایام قشنگی که گذشت
کنج قلبم گرم است!
آرزویم همه سر سبزی توست
تن تو سالم و روحت شاداب
آنچه شایسته توست خواهانم
دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد
میلادت ای دوست مبارک





روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است




تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست
به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم




در باغ جهان ، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیده ات می روید
امروز دلم دل ای دل ای میخواند
چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .



صدای یک پرواز ، فرود یک فرشته
آغاز یک معراج ، و شروع یک زندگی ، تولدت مبارک . . .


تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه
از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا



تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه



با من باشی دوست دارم/ تنها باشی دوست دارم
امروز روز میلادته / هرجا باشی دوست دارم


یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم
به خاطر وجودت به افتخار بودن



امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست

احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست

گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی

کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست



کلیک

  • هازارد hazard

نظرات  (۲۴)

سلااااااااااام 
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی :)))
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :)
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو :)
دوسی عزیییییییییییییییییییییزم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خخخخ :) خیلی قشنگههههههههههههههههههههههههههههه هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووراااااااااااااا :)

پاسخ:
سلام دوسته خوبم:)
عزیزمی دوسی....
خواهش میکنم ببخشید کمه و چیز قابل داری نیست:)
فدات بشم:*
سلااااااام :)
صبح شما هم بخیییییر مرسیییییی شما هم خسته نباشیییی
باشه الان فقط اومدم بیرون :)
خیلی هم عااااالیهههه هرکی میبینتش میگه اوخییی و کلی میخنده خخخخ :)
این حرفا چیه من فقط اذیتت میکنم خخخخ:)
ممنااااانم :) ایشاله تولد 1200سالگی خودت خخخ:)
ایشاااااله :) داداشم اینا هم اومدن داداشمو خانومشم کلی ذووووق کردنن خخخخ داداشم خودنویس قشنگی که اسمم رو روش حک کردی رو گرفته میگه مال خودمه خخخخ:) ینی همچین فامیلای خوش ظرفیتی من دارم خخخخ :)
دخترشم خرسیمو گرفته بود نمیداد با هزار دوزو کلک گرفتمش خخخخ :)
ممنوووووون
داداشمم گفت چه باحال چه با معرفت خخخ:)
تازه دقت کردی خرمگسو  توی مانیتور خخخخ وقتی داشتم بسته رو از بابام میگرفتم میگفت چیه؟؟ گفتم فک کنم خرمگسه خخخخ بابام :-0 من :)) خرمگس  :| خخخ
پاسخ:
سلام علیکم:)
:)))))))))))))))))))))))))))))))
حدس زدما...
گفتم احتمالا یه ربطی به اون داره:)))))
خواهش میکنم عزیزم معرفت را از دوست آموختیم:*
خخخخ به یاد جمله ی معروف  "خواب خرمگس ببینی" گذاشتمش:)
پاسخ:
بله بله درست حدس زدم پس:))
  • کمی بودن ...
  • خدابده ازین دوستااا!!


    مباداچون شدتی روآورد تمنای مرگ کنی...

    پیامبراکرم صلی الله وعلیه واله
    پاسخ:
    خوبی از خوده اون دوسته:)

    من از تمنای مرگ متنفرم و هر کی هم ببینم همچین چیزی از خدا خواسته بهش تذکر میدم:)
  • کمی بودن ...
  • اول وظیفه ای که به حسابش می رسند نمازاست...
    پیامبراکرم صلی الله وعلیه واله
    پاسخ:
    بله میدونم:)
    سلام
    گاهی چنان دلم برایت تنگ میشود که دوس دارم پاشم بیام پیشت خخخ:)
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ
    سلام خو پاشو بیا من که از خدامه:)
    مام عید میایم اونوری اگ شد برنامه میریزم ببینیمت:*
    آخه بااین درسا چجور پاشک بیام :| ؟
    هووووراااااااااااااااااااااااااااااااااا :) منم ینی ماهم تا 7یا8 امین روز تعطیلات نوروز نمیتونیم جایی بریم :) پس منتظرتانیـــــــــــــــــــــم :)
    پاسخ:
    ترم چندی مگه؟؟؟
    آخراشی دیگه:)
    حالا ببینم چی میشه اگه شد یه قرار میزاریم بیایم یه جا ببینیمت:*
    ترم 8 ام اگه خدا بخواد 9 ترمه میشم :)
    ان شاالله بیای ببینمت :)
    پاسخ:
    خب دیگه به سلامتی آخراشه بعدش آزادی میتونی پاشی بیای
    ان شاالله... تا خدا چی بخواد:)
    ممنون :)
    ان شاالله
    ممنون بخاطرراهنمایی :) دارم انجامش میدم خداکنه درست بشه:)

    پاسخ:
    خواهش میکنم دوسی ببخشید دیگه خیلی هم بلد نیستم:)
    ان شا الله که درست شه:*
    ای بابا خواهش میکنم :) 
    دیدم زیاد از خودم کاری برنمیاد از یکی از دوستان پرسیدم ولی ایشون لطف کرد و همونطوری که میخواستم درستش کرد.
    پاسخ:
    خوبه دستش درد نکنه:)
    گاهی چنان دلم برایت تنگ میشود که نمیدونی چقد D:
    خوبی؟
    خوشی؟
    سلامتی؟
    امروز یه چیزایی شنیدم نمیدونم چرا بیخودی خوشالم دوس دارم فکرمو باهات شرکنم :)) ببینی درست حس کردم یه چیزیو :)
    پاسخ:
    سلام
    خوبم ممنون
    حالم هم خوبه چند روزیه که نسبتا شادم.. امروز یه کم دلم گرفته تر بود... ولی کلا خوبم:)
    هوووووووووووووووم....... خب ما سراپا گوشیم...:)
    بوگو ببینم چه خبر؟؟؟
    سلام وبم در 11اسفند ساعت12و55دقیقه شب حذف میشه اومدم بخبرم:)
    آخه حواسم بهشه همه ش:) 
    پاسخ:
    اِ.........

    چرا؟؟؟
    :(
    پس بعدش چیکار کنیم؟؟؟:(
    کجا پیدات کنیم؟؟؟:(((((
    هههه:)))
    من پیش خودمم دیگه:))
    اس میدهیم:)
    پاسخ:
    :( نمیدونم والا خودت بهتر میدونی... ولی دوس نداری اینجا نبینمت:(
    سال دیگه اگه شد میبینمت:))
    سلام دوست عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم
    وبمو جمعو جورش کردم :) دوس ندارم دیگه توی وب باشم...
    گاهی وقتا که دلم میگیره هی دوس دارم برم وبم 
    کارامم زیاد شده وابستگیم باید کمتر بشه.
    تقدیم به تو :)
    http://www.tourismonline.co/multimedia/photo/5693

    پاسخ:
    سلااااااااااااااااااااااااااااام............
    اوهوم:(
    باشه عیب نداره.. موفق باشی:)

    خخخخخخخخ جالب بود...
    تو هم امتحان کن... با گوشی برو از یه حیوون عکس بگیر...
    واقعا متعجب میشی ازین که میفهمه و واست ژست میگیره:))
    :) ممنون یو تو
    مثلا چه حیونی؟ گنجشک؟فرار میکنه که! :)
    پاسخ:
    سگ- گربه- مرغ- اسب
    هرچی باهوشتر بهتر:)
    سلام
    اصن نمیتونم بدون وب :)))
    وب دوباره ثبتش کردم :)
    دوسی اینو ببین:
    http://shahrkhabar.ir/fa/news/124926
    پاسخ:
    الان همونجا که نیستی هان؟؟؟:/

    وقتی حصار غربت من تنگ می شود ،
    هر لحظه بین عقل و دلم جنگ می شود
    از بس فرار کرده ام از خویش خویشتن ،
    گاهی دلم برای خودم تنگ می شوم.
    می پرسم از خودم هزار بار این سوال
    آیا دلم برای تو هم تنگ می شود؟
    پاسخ:
    میشود من میدانم:)))))
    امروز از دانشگاه اومدم وب بلاگفات ولی انگار کامنت ارسال نشده :)))) از خونه هم رمز نمیده!!!
    پاسخ:
    نمیدونم والا:( بلاگفای گشنه:((
    سلام خوبی؟؟
    حیف که تا نصف شب مشغول انجام کارای درسمم اصن وقت نمیشه اس بدم :| وقتیم که میشه اس بدم مطمئنم تو گوشی پیشت نیس! :|||
    کارام تموم شه میرم ویندوزمو عوض میکنم شاید این بلاگفا درست شد!
    پاسخ:
    سلام ممنونم:)
    باشد که درست شود:*
    باید طلا بگیرن دهن شاعری که گفت: از دل برود هرآن که از بلاگفا برفت!!! :(
    پیشاپیش نوروزتان پیروز...منتظرتم هستم....
    پاسخ:
    ممنانم عسیسم:)
    نمیروی فرزندم:)
    چی شده دوسی؟ علت رفتنش چیه؟ :/
    پاسخ:
    والا ....
    داییش فوت کرده:(
    اومدی؟ 
    پاسخ:
    آمده ام:)
    الان تفلد کیست؟
    پاسخ:
    الان هیچکس:))))
    تولد یکی بوده که دوس نداشته کسی بدونه:)
    That is definitely just the way it goes, Marta! And every reader brings something different to the table when they read a book, so they will always have different feedback than yov1;82&7#ue gotten before. It’s not that your book was still terribly flawed, just that your publishing house editor had not read it before and thus had not yet added her slant to your mix of feedback. Congrats on landing a publisher, that’s a big step!Like? 1
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی