اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

گرگ

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ق.ظ

اینکه توقع داری زندگی باهات خوب باشه چون تو با اون خوبی ،

مثه این می مونه که توقع داری گرگ تو رو نخوره 

چون توام اونو نمیخوری!!!!!!!


  • هازارد hazard

نظرات  (۴)

دلم برای بلاگفای خر تنگ شده دلم واسه تو هم تنگ شده کجایی تو نامرد تو که وب منو میشناسی چرا نمیای :(
پاسخ:
سلام علیکم:)
اصلا این وبت رو یادم رفته بود:))))
الان میام:*
اوا ببخشید یادم رف و علیکم السلام اخوی :)
خخخخخخخ ماشالا کم نیستن که هر روز یدونه ولی این وبم رو خیلی دوس دارم اما زیاد وقت ندارم بهش سر بزنم
آنی ؟
پاسخ:
خخخخخخخخ بعله:)))
آره الان هستم:)
از توی اون وبت میزاری اینجا یکم خلاقیت به خرج بده دلبندم :|
پاسخ:
خلاقیتم خوشکیده:( من بلاگفا میخوام:((
اوف حالام از بلاگفا بهم خورد وای هازیز معتاد شدی رف :|
پاسخ:
ولی من دوسش دارم:)
معتاد بودم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی