اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

این منم....

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ق.ظ

من یادگرفتم هر کسی بهم بدی هم کرد بهش خوبی کنم!!!
تا سرمــــــــــو جلوش بالا بگیرم بگم من اینم!!!
توکی هستی؟؟؟؟!!!
کاش مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند...
و...
زنان شوکت زن بودنشان را...
کاش مردان همیشه مرد باشند...
و...
زنان همیشه زن...
آنگاه...
نه روز "زن " داریم!!!
و نه...
روز "مرد "!!!
بلکه هر روز...
روز " انسانیت " است
ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ " ﻋـﺎﺑـﺪ"ﺑﺎﺷﯽ" ﻋـَبد" ﺑـﺎﺵ !
ﺷـﯿﻄﺎﻥ ﻫﻢ ﻗﺮﯾﺐ ﺑﻪ 6 هزار ﺳـﺎﻝ ﻋﺒـﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩ.
ﻋـﺎﺑـﺪ ﺷﺪ، ﺍﻣﺎ " ﻋـَﺒـﺪ " ﻧـﺸﺪ ...
ﺗــﺎ ﻋـَﺒـﺪ ﻧـﺸﻮﯼ، ﻋﺒﺎﺩﺗﺖ ﺳـﻮﺩﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻧـﺪﺍﺭﺩ؛ 
ﻋـَﺒﺪ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ: ﺑﺒـﯿﻦ ﺧﺪﺍﯾﺖ ﭼﻪ ﻣﯽﺧـﻮﺍﻫﺪ، ﻧﻪ دلت
  • هازارد hazard

خدا

زن

عابد

مرد

من

نظرات  (۶)

چه جوجه های خوشملی به به
پاسخ:
نوش جون:)
کی نظرخصوصی قرستاد واخخخخخ
پاسخ:
هان؟؟؟؟
الو
پاسخ:
نیستم خب....!!!!
دیفانه خیلی خخخخخخخخ
پاسخ:
خودتی:)))
عاااامن هرچی نظردادم نیومد
پاسخ:
چون نبودم که تایید کنم
هازارد عیدت مبارک!!!
چند تا وب داری تـــــــــــــو؟؟؟بابا ایول به این آینده نگری
پاسخ:
خخخخخخخخ بعله خیلی آینده نگر هستم:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی