اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

بلاگفا

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

کره خری که ادرسمو به نام خودت ثبت کردی...

من راضی نیستم...
خیلی گاوی!!!

کوفتت بشه

  • هازارد hazard

نظرات  (۱۹)

  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • اوه چ خشن!!
    پاسخ:
    با آدمهای عوضی باید همینجوری حرف زد
  • چادر مشکی
  • بلاگفات نابود شد مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هرچی می زنم میگه وبلاگی به این آدرس وجود ندارد
    فکر کنم باید اولی رو دوباره راه بندازی
    پاسخ:
    یه الاغی برش داشته
  • مهندس آینده
  • چرا زودتر نرفتی عضو شی ...
    یعنی دیووونه ای ...
    اگه همه بریم شاید پس بده :((
    من اون آدرس و دوست دارم :((
    پاسخ:
    چون وقت نداشتم...
  • مهندس آینده
  • هازارد به زودی وبلاگت و پس میگیریم
    وایسا
    صبر کن عزیزم
    پاسخ:
    اعلام سرقت کردم...
    گفتن پیگیری میکنیم
  • مهندس آینده
  • هازی باهاش حرف زدم پس میگیرم
    یا با زبون خوش میده یا میدم بچه ها هک کننش
    پاسخ:
    اون که هنوز آغاز به کار نکرده بود... چجوری حرف زدی؟

    عااااا وبت گرفته(^.^)😱
    خدا لعنتش کن  😢
    پاسخ:
    تو روحش
  • مهندس آینده
  • به جای اینکه فحش بدبد برید بهش بگید تا ادرس و برگردونه
    پاسخ:
    هنوز شروع نکرده... لینک رو هم تایید نکرده!!!
  • Golshid Mohammadi
  • چرا آخه من هر چی اون آدرسو میزنم هیچی نمیاد
    پاسخ:
    نمیاد دیگه... چون حذف شده!!
    ینی دقیقا چجوری باهاش حرف. زدی مهندس؟؟؟؟؟
    من ک ادرس وب هازارد میزنم مینویس حذف شده
    پاسخ:
    دقیقا سوال منم همینه!!!
  • مهندس آینده
  • هازارد یخورده دقت میکردی اون آدرسی که یکی دیگه برداشته bio90  هستش 
    مال تو 9 هستش نه 90
    آدرس و برداشتم تا کسی صاحابش نشده
    رمزش و برات میفرستم تو خصوصی
    + زهرا 5 میتونی توی کامنتا بگی اینجا وبلاگ یکی از دوستات بوده که 6 ساله داره توش مینویسه و خیلی باهاش خاطره داره و خیلیا مخاطبش هستن
    چیزایی که من بهش گفتم
    پاسخ:
    یعنی من آدرس خودمو نمیدونم؟؟؟؟؟:/
  • مهندس آینده
  • هازارد جون آدرس وبلاگت و درست کردم
    یه نسخه پشتیبانی بده تا مطالب و برات درست کنم عزیزم
    پاسخ:
    رمزو بده خودم درست میکنم
  • مهندس آینده
  • این گوشه روی لینک وبلاگ اصلیت بری میتونی وبلاگت و ببینی
    پاسخ:
    بلدم!!!! :|
  • مهندس آینده
  • اصلا نمیدم
    خخخخخخ

    پاسخ:
    :|
  • مهندس آینده
  • اگه ادرس و بلد بودی پس چرا اشتباهی رفتی ؟خخخخخ
    اعصاب نداریااااااااا
    هههههه
    پاسخ:
    نه اعصاب ندارم
    بده زودتر
    حالم اصلا خوش نیست
  • مهندس آینده
  • ببخشید
    پاسخ:
    عیب نداره
  • مهندس آینده
  • دادم ...
    خخخخ
    رمز و دادمااااا
    پاسخ:
    مرسی
    سلام ..
    خیلی اتفاقی پیداتون کردم :)
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم:)
  • Golshid Mohammadi
  • هازیز الان برنمیگردی بلاگفا :(
    پاسخ:
    نه:)
    اگه حال داشتم میام مینویسم
    سلام هازارد کبیر!!! چطوری...؟ خسته نباشی!
    بلاگفا ترکیده وب قبلیامون....زحمتا....خیلی از دوستا همش پوکید....
    فعلا این ادرس جدیدو داشته باش تا ببینیم در اینده چی میشه!!
    پاسخ:
    سلام
    بله
    باشه میام یه سر میزنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی