اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

اهریمن آفتابی

تو با این همه زیبایی چرا؟؟؟!!!!

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ق.ظ

روزى عزیزى میگفت چرا خانمهاى ایرانى که پا به سن میگذارند دیگر به خودشان نمیرسند؟ دیگرى در جوابش گفت : اتفاقا خیلى هم به خودشون میرسند . میدونى که بالاترین میزان مصرف لوازم ارایش در جهان ، در ایران است و بالاترین میزان عمل هاى جراحى زیبایى در ایران انجام میشود!

این همه تفاوت دیدگاه، انسان را به فکر فرو میبرد!

واقعا چرا با وجودى که به قول ایشون خانم هاى ایرانى بیشترین میزان لوازم ارایشى رو مصرف میکنند و بیشترین میزان جراحى هاى زیبایى رو انجام میدهند ،باز هم زیبا نیستند تا جایى که به نظر میرسه اصلا به خودشون نمیرسند!!

ایا انها راه را به اشتباه نرفته اند ؟ ایا مفهوم واقعى زیبایى رو درست درک کرده اند؟

شاید باید به انها متذکر شد که به خود رسیدن به معنى هر ماه عوض کردن رنگ مو و کاشتن مژه و ناخن و اکستنشن نیست. به معنى تزریق ژل و بوتاکس و تاتو و کاشت گونه نیست.اینها نه تنها موجب زیبایى نمیشوند چه بسا مصداق بارز نازیبایى هستند.

به خود رسیدن یعنى ورزش کردن ، نوشیدن اب ، تغذیه صحیح .یعنى بعد از چهل سالگى و بعد از زایمان مراقب هیکلت باشى و لباس شیک و مد روز بپوشى. یعنى کتاب بخوانى ،موزیک گوش کنى ،فیلم ببینى و مسافرت برى .یعنى با بچه هات کارتون ببینى و سربه سرشون بذارى ،یعنى با شوهرت زیر باران قدم بزنى حرف بزنى و از ته دل بخندى.مراقب سلامت پوست ، مو و دندانت باشى و همیشه اراسته و شکیل به نظر برسى.

به خود رسیدن یعنى ارزش دادن به خود یعنى وقت صرف کردن براى خود .یعنى بالا بردن اطلاعات یعنى بالا بردن اعتماد به نفس.

چرا اینقدر مفهوم زیبایى در ایران تغییر کرده ؟

  • هازارد hazard

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی